Vattkoppor

Kom precis hem från kidsen. Deras mor och far tog sig en kväll ute med de närmsta vännerna, så här innan säsongen börjar och männen ger sig av ut på haven. Det var egentligen tänkt att de skulle gått ut som i morgon, men i eftermiddags när jag kom för att passa Kyle och Zack fick jag veta att det blivit ändrat, eftersom deras pappa ska till Italien tidigare än väntat. Så det blev till att köra eftermiddagspasset, hem en sväng för att sedan komma tillbaka strax efter sju.

Jag är verkligen bortskämd som har tre så snälla killar att passa, De är små charmtroll! Men idag var det inte helt lätt i alla fall, Kyle vaknade med vattkoppor i morse, och de blev bara fler och fler under dagen. Han somnade nästan gensat i kväll, men vaknade efter bara en timme och kunde inte alls sova. Han fick sitta med oss (Gabriel höll mig sällskap) i soffan och var vaken ända tills mammsen och pappsen kom hem. Man känner isg verkligen maktlös när man sitter där och ser hur ett litet barn lider och man inte kan göra något åt det. Tänk hur det kliar med vattkoppor! Får hoppas det går över fort, det är ju de frsta två dygnen det är värst. Så på torsdag när jag kommer tillbaka kanske han är lite bättre.

Jag och Gabriel sitter här och mumsar i oss färsk mango, han är hungrig säger han. Ovanligt? Nej, knappast.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

sv: Jag la i 325ml... Har inte provat några bh-ar än, är fof för ömt, men höll en B strlk mot brösten och de var för små, så det la en C, som läkarn sagt. Ah, att hålla det hemligt var lönlöst. Jag tänkte det först och berättade bara för de allra närmsta, men ändå fick Robert frågan "Ska din syrra skaffa silokon", så då, för ca fyra veckor sedan, kände jag att jag kan lika gärna bara stå för det och den som vill veta får fråga liksom. Och som du skrev, klart man märker det! ;P haha ^^Och lätt att jag kommer ner till er på rivieran i sommar, fy fan va räätt! :D

2009-05-06 @ 07:55:12
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: J

svar: inte illa, jag får också en hel del tillbaka på skatten. Men objektiv kommer nog dessvärre senare i sommar för min del. Ska köpa mig en mini-notebook först och främst. Bra om jag börjar plugga till hösten och så slipper jag sitta på Viktors dator hela tiden.



Desperate Housewives. En av dom allra bästa. Tror nog att du skulle gilla det. Livs ironin som den serien har är fantastisk. Det är rolig och klockrent. Jag älskar det!

2009-05-06 @ 08:03:10
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0