Van rätt låt i Eurovisionsfestivalen?

Ja, det gjorde den, helt klart. Go norge! Söt som en hel socker fabrik var gutten (stavning?) dessutom. Men det konstaterade jag och mina vänner för många årsedan, att vill man hitta snygga killar ska man leta bland norrmännen, som vi sa då "närrmän är snygga över lag". Och det står jag fast vid, det finns väldigt många snygga norrmän, och jag har inte sett många icke-skönheter.

Och jag har tillbringat lite tid tre somrar i rad i Norge på en racing bana, med över 30.000 pers, och de flesta va dem just norrmänn. Heaven on earth för en tjej, för runt 90-95 % (helt utan att överdriva) var ju dessutom just killar.

Kommentarer
Postat av: J

Mja det vill jag inte hålla med dig om. Fast jag är inte så mycket för den ariska varianten förhuvudtaget egentligen. men norska killar är faktiskt ingen hit.



ge dom lite latinamerikanskt blod så kan vi snacka istället ; )

2009-05-17 @ 00:30:50
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: J

haha, nej det ska vara mörka ögon. fast ju äldre jag blivit har utseendet blivit mindre viktigt. jag attraheras med av en speciellt personlighet, då kan t o m vem som helst vara snygg. Ett tag hade jag en crush på Charlie Sheen, haha. .



Fast såklart finns det vackra pojkar där ut. Viktor är precis min typ och andra pojkar som jag tycker är snygga har en tendens att ha hans ögon, blick / eller liknande. Det är något i ögonområdet i af. Hehe. .

2009-05-17 @ 00:57:35
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0