I believe that the sun shines after the rain

Jag har kommit till insikt. Allting är inte så hopplöst som det kändes i morse. Visst har jag inget socialt umgänge just nu, men vad fan, allt går att fixa. Det finns inget problem som inte har en lösning. Detta känns så mycket mer mig än så som jag var i morse. För jag är ingen negativ person, nej. Jag ser positivt på det mesta. Och jag är absolut ingen självömkare. Hade jag varit det hade jag väl hängt mig för länge sedan, så mycket som man faktiskt hunnit erfara hittils på vandringen längs livets långa stig. För jag har allt varit med om en och annan prövning. Men med en så härlig och underbar familj som jag har, så klarar man nog det mesta. Speciellt med en så otorligt stark och osjälvisk mamma som jag har. Hon har verkligen alltid satt oss barn i första hand. Alltid. Vilket innebär att hon själv alltid kommit i sjättehand, och det tror jag inte många hade pallat.

I alla fall, jag har nu pratat med lite people på internet ikväll igen, och nog sjutton ska det lösa sig även denna gången.

Ja, jag är positiv av mig. Tycker jag i alla fall.


Hittade en låttext som jag roade mig med att kryssa för det jag tyckte stämde in på mig. I Belive med Kayla Neil? Aja, här kommer den, är du lika uttråkad som mig kan du ju göra samma sak!


I believe that the sun shines after the rain                             [x]
I believe if you don't get hurt you'll never gain                        [x]
I believe in not doing things the easy way                              [x]
I believe that being selfish doesn't pay                                   [x]

I believe in a second chance                                                     [x]
I believe in a life long romance                                                 [x]
I believe there is life after death                                                [?]
And standing up to a life of mess                                             [x]

I believe in love at first sight                                                       [x]
I believe that revenge isn't right                                                 [x]
I believe that first impressions last                                          [x]
And there is nothing better then a good laugh                       [x]

I believe that dreams do come true                                          [x]
I believe there's destiny for me and you                                   [x]
I believe that good things come to those who wait                [x]
I believe love never arrives too late                                           [x]

I believe something good comes from something bad        [X]
I believe that for tears of happiness there are tears of sad  [öh?] 
I believe everyone has a guardian angel                                  [  ]
And the good you do will be rewarded well                              [x]

I believe sometimes there is no explanation                           [  ]
I believe money can't buy people's affection                             [x]
I believe you don't know what you've got until it's gone           [  ]
I believe a new day arrives with every dawn                              [X]

I believe to always look on the bright side                                 [x]
I believe that life is just one big ride                                            [x]
I believe when I die people will grieve                                        [x]
But it's ok because I believe .


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHH, vad jag älskar dig min lilla prinsessa!!!!

2009-05-24 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0