Tre saker

Hittade den här på Jennies blogg och tänkte, varför inte? Jag har ju inget bättre för mig:

Tre saker som  finns (just nu) i min/mitt:

Kylskåp
: pizzadeg, öl och zuccini
Frys: Pytt i panna, en kartong med magnum mandel och kycklingfilé
Skafferi: Pasta, potatis och kidneybönor
Handväska: Plånbok, spårvagnskort och nycklar
Sminkväska: Örhängen, armband, halsband (allt smink ligger utspritt i en låda)
Badrumshylla(skåp): Tvål, rakhyvlar och deo
Förråd: Torktumlare, girll och snowboard
Hjärna: Huvudvärk, saknad och ensamhet
Jackficka: Papper.
Kryddskåp: Grillkrydda (snart slut, kan någon posta ny?) Vitlök och svartpeppar
Barskåp: Öl, vin och mera öl
Köksbänk: Skärbräda, olivolja och vattenkokare

JAG UTMANAR:
Den som känner fört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0