Prickigkorv?

Tänk att aldrig ska väl jag få se någorlunda bra ut va! Nu menar jag i hyn. Solar jag för lite får jag finnar, och blir blekare än ett lik. Nu när jag väl solar myckat, ja då ska jag väl naturligtvis få massa små, små saker i ansiktet. Med saker menar jag något som ser ut som plitor eller knottror. Hela fejjan känns knottrig! Så jäkla typiskt. Det ligger en förbannelse över min hy, det är jag säker på! En sak är jag i alla fall nöjd med, dessa små saker syns inte så väl egenligen. Just nu i alla fall, de kanske blir värre? Men på ilderna jag tog idag kan man inte se dem, så då kan jag ju passa på att lägga upp foton!


Under änglatrumpeten i trädgården



Och så till en ganska klassiks redigeringsteknik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0