Omvända tider

Tänk att Gabriel lät mig sova så länge osm till halv tolv! Inte bra! Nåväl, jag behöver ju inte ha någon specifik dygnsrytm, men det kunde säkert underlättat lite i vardagen. Som tillexempel när det gäller tider för frukost, lunch och middag. Det är bäst att äta på ungefär samma tider. Igår blev ju min lunch som frukost, eftersom det blev så sent. Middagen blev lunch och mitt i natten påväg hem från jobbet köpte jag en panini som blev till middag.

Gabriel har fortfarande ont i halsen, så det blir en lugn dag hemma skulle jag gissa på, inga strapatser eller långpromenader.


Gabriel under ett eukaluptusträd, påväg ner från Mont Alban i Nice

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu, det är mycket olika.. Tycker ju om kläder, musik, skvaller, hehe.. Men tycer det verkar svårt att fylla upp ett helt inlägg om kläder t.ex.. Kram

2009-05-13 @ 16:59:48
URL: http://sandranyquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0