Film festivalen i Cannes

Gabriel har halsfluss! Usch! Hoppas bara inte jag åker på skiten, jag har inga halsmandlar men antar att man kan bli smittad ändå, om det vill sig illa. Annars har det varit en soft dag, jag jobbade till starx innan tolv, gick ner till stranden med ett badlakan och en bok. Somnade dock efter bara en liten stund och vaknade runt 45 minuter senare. Låg där nere i kanske två timmar allt som allt, sedan bar det av hemmåt.

Väl hemma hittade jag Gabriel på soffan, han hade blivit hemskickad efter att läkarbesöket visade halsfluss. Filmfestivalen i Cannes går av stapeln denna veckan, så deras boss kommer ombord och hela besättningen behövs. Tänk vad mycket celbs det kommer finnas här i krokarna! Kul om man fick se en eller två!

Jag tog en liten tripp upp till affären för att köpa mjölk och lite youghurt till Gabriel, ska strax fixa middag, spagetti får det bli.


Här kommer de trippa fram med sina svindyra kläder och skor! Det lär knäppas många foton på denna röda mattan om bara några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0