En tur till Monaco

Igar fick jag och Gabriel en helt underbar kvall i Monaco som slutade i massa forvirring. Nar vi km till tagstationen da jag skulle ta sista taget hem forklarade ett par for oss att det var tagstrejk. Kul. Nasta tag skulle inte ga forens som idga pa morgonen. Vi gick strax bakom paret till busshallplatsen for att fa mig pa bussen hem. Behover jag namna att sista bussen naturligtvis gatt for lange sedan? Sa Gabriel ringde Bobbey och som den angel han ar fick vi lana hans bil. Vi fragade paret om vi kunde hjapla dem dit de skulle, och det visade sig att tjejen skulle till Beaulieu, sa hon fick aka med oss. Killen Maurici jobbade pa en bat i Monaco.

Gabriel ska ha datorn nu en liten svang till min fortvivlan, han vill att vi ska kopa en till men det tycker jag ar onodigt. Vi far se vad som sker, det ar ju hans som har pengarna om man sager sa. Men jag ska gora mitt basta for att forhindra detta kop. Han har ju precis fatt sig en ny kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0