Ännu en varm dag på rivieran har passerat

Ännu en solig dag på rivieran har passerat och jag har slösat bort den totalt. Jag började med att sova alldeles för länge, sedan lullade jag runt här, varvade mellan att göra ingenting och att sitta framför datorn, till klockan blev runt fem. Pratade i och flörsig ganska länge med mamma i telefonen, det var gött att få höra hennes röst! Och att bara få prata om allt och ingenting. Snacka strunt. Det saknar jag mycket vill jag lova!

Det var 25c i skuggan, trotts att det varit ganska disigt idag. Så ni kan ju bara tänka er hur det kommer bli när högsommarvärmen drar in över landet. Undra om jag kommer palla det? Jag som är så känslig när det gäller värme. Har haft en jobbig huvudvärk idag, tack vare för lite vatten och för mycket värme. Måste lära mig dricka mer!


Det är ingen match att få upp till 25 i solen, därav kollar jag alltid tempen i skuggan.



Visst har jag tråkigt när jag ägnar mig åt att fota en termometer!!!

Kommentarer
Postat av: maria

svar: yesbox, de jag ska träffa är bland annat fia (sofia alltså), och mina andra kusiner simon & filip + min morbror. sedan har jag ingen mer släkt, ingen på nära håll i alla fall. mormor gick bort under första veckan i gymnasiet och farmor dog för bara 2 månader sedan, tyvärr! :/

2009-05-14 @ 23:18:47
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0