Fy fan vad jag är bra!

Idag har jag varit så satans duktig va! Jag gick hemmifrån runt halv tolv ungefär, mötte upp lillsyrran och traskade in till Edet. Väl där snurrade vi runt lite på byn, tills mamma slutade jobba. Då åkte vi och åt lunch med henne och en av hennes jobbarkompisar, det tog väl lite mindre än en timma. Efter detta vandrade jag och Cammis hem till Amanda, där även Suvi var. Hela tjejgänget parkerade våra rumpor i bilen för att åka in till Edet igen och ta en fika. Vi satt väl på boströmscafét kanske en timme eller så, sen var det att ränna iväg igen. Jag hade tänkt ta mig hem, men slutade hemma hos Suvi i alla fall. Vi två tog en promenix med vovarna, vände för att lämna hem dem, för att sedan möta upp Jonna. Hon sa att hon skulle hämta upp Suvi "om 20 minuter". Jag sa till Suvi "Då menar hon typ en timma". Så vi gick hemmåt mot mig, och han enda hem. Jonna kom efter ca 50 minuter, så jag gissade ganska rätt!

Vi följde med till stallet för att mest bara stå där som två fån, Suvi och jag, eftersom inget av det som skulle blivit av, blev av. Vi landade hemma hos mig runt åtta tiden till sist. Så från halv tolv till åtta var jag ute hela dagen, bortsett från lunchen och fikan (som för mig bestod av en Loka Citron) som kanske sammanlagt var på max 2 timmar, har jag varit ute hela dagen! Jag ahr hunnit gå en hel del, över 13 kilometer totalt! Känns bra, mycket bra.

Fan vad jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0