Fan vad livet är härligt!

Finns det något bättre än vår? Ja, sommaren, när den kommer. Hösten, när den kommer. Vintern, när den kommer. Varje gång vi går in i en ny årstid tänker jag "åh vad jag älskar denna årstid, det finns inget bättre!" Jag älskar antagligen förändringen, eftersom jag verkligen älskar alla årstider så fort de tar sin början. Jag är definitivt ingen "bara sol" person, regn och snö kan vara ack så mysigt, om man bara upplever det med rätt förutsättningar!

Idag har det varit en såndär underbar dag, en sån som kommer göra att jag minns våren tjugohundranio. Jag gjorde egentligen inget speciellt, men så är det. Det är samma med gårdagen, jag kommer minnas den som en underbar dag, trotts att jag bara flöt runt.

Hoppas på en promenix med lillsyrran i morgon, det var synd att vi missade varandra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0