Thoughts

Idag när jag var ute och tog mig en långpromenad tänkte jag på en sak. Åsikter. Tänk vad mycket jag alltid ska tycka och tänka om. Jag har åsikter om det mesta och de flesta. Det har väl i och försig alla, bara det att många väljer att inte alltid yttra sig. Jag är en yttrare. Jag vet att saker jag säger ibland kan stöta folk, och till och med kanske ge mig ovänner. Men, vet ni vad?! Jag skiter i vilket. Har alltid gjort och kommer alltid göra, det vet ju ni som känt mig länge! Om någon inte kan acceptera mig bara för att våra åsikter går isär, ja då är det deras förlust!

Men riktiga vänner kan acceptera meningsskiljaktigheter. Så är det bara.

Undra vad som sker i helgen? I morgon ska jag kanske försöka stjäla min kära mors bil och ta en sväng till Trollhättan, vill ha nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0