Sverige eller Frankrike

Idag har det körts möbler, annars har det fakstikt inte hänt så mycket mer. Men det tog ganska lång tid må jag säga.

Igår i Ullared blev det inte så enormt mycket shoppat för min egen del. Lite smått och gott. Åt Jonna köpte jag lite barnsaker och åt Andrius fick jag med mig en hel del rengöringssaker och liknande. Eftersom någon uppenbarligen är för fattig för att köpa egna diskborstar fick jag köpa även sådana åt honom.

Det svenska vädret är hittils helt okej tycker jag, så länge det inte regnar tre dagar i streck så kan jag väl förlika mig med tanken på att jag tackade nej till en sommar vid rivieran. Fast ångrar jag mig är det bara att hoppa på första bästa plan. Men jag är väldigt lycklig över att jag inte missar midsommar! Och att ha alla vänner runt omkring mig igen är något jag njuter av i fulladrag! Jag är en extremt social person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0