Sommaren är kort, det mesta regnar bort.

Undra vad dagen bär i sitt sköte? Folk har semester till höger och vänster, men vad gör väl det när regent strilar ner utanför fönstret? Det känns nästan som om sommaren är över. Ja, jag sa det! Jag är ingen pessimist, men det känns så just nu, som om våran kvot av soldagar är förbrukad, för visst har det varit ovanligt soligt och varmt hittils i år. Nåväl, det går an för mig som drar till medelhavet i början av September. Men visst önskar jag att man kan få några fler unedrbara soliga dagar då man kan åka hem till familjen Barkman/Andersson (de är gifta men kan ej enas om vilket efternamn de ska ta) och ta sig en kopp kaffe på gräsmattan. Bara sitta där och blicka ut över åkrar, skog och dalar.




Linda med Svea i famnen och Alice i magen, jonna, Dennis, Camilla och Vaide. En härlig dag i slutet på Maj.



Tove får hälsa på en kalkon




Sebbe är inte riktigt lika modig, men nyfiken i alla fall.




Bella sitter och filosoferar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0