MJ

Michael Jackson. Störst av alla.

Mer ord vore överflödiga

Kommentarer
Postat av: j

svar: om jag det visste. men jag antar att jag är precis som min pappa, någon sorts inre stress som sedan äter upp mig. så jag känner inte av det direkt som stress mer än när väl magontet kommer och jag inte kan slappna av alls. nej usch, det är ingen rolig historia och jag har haft det i över ett år nu.



jag har vart hos läkarna och fått olika mediciner och då. sista gången satt jag på akuten i flera timmar och trodde jag skulle dö och läkarens ordination var "du får lära dig att leva med det" lätt eller hur!

2009-07-08 @ 10:26:34
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: sofia

okej , jag har ganska stora för att vara 12 år , jag använder inge push-up eller nåt sånt ..de är bara crap.men jag behöver inte bevisa något för dej . de är bara löjligt -.- men om jag svarar på din fråga . om jag hade små så skulle jag vilja ha ,men de är ju bara viljan .jag tror verkligen inte att jag skulle ändra på de verkligen inte .de är alltid något man inte är nöjd me på kroppen , men man behöver ju inte ändra på de , eller hur ? glöm nu inte att jag är typ 10 år yngre än dej ;P

2009-07-08 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0