Husvagnsbesök

Jag bara måste ge mig själv lite cred för hur duktig jag är! Inte nog med att jag tog en kvällspromenad igår, i morse ringde jag upp Camilla vid sex-snåret och lurade ut henne på en morgon promenad runt broarna! Men efter det var det bara att krypa till kojs, sova tills eftermiddagen faktiskt dykt upp, hoppa i kläder och ta sig till Ljungskile. Där ute gruillade la familia, ja vi var faktiskt hela familjen, plus Berndt, hans dotter Nina och hennes kille Markus. Det var trevligt, och gott med grillat!

Nu ska jag strax nana lite igen, för att ladda upp någon timme inna plikten kallar.



En grillning vid husvagnen tidigare i sommar, idag fick vi hålla oss under jätte-parasollet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0