Dag ett på jobbet avklarad

Första natten avklarad och det känns å jäkla gött att ha uträttat något! Att äntligen få jobba lite känns som en gåva sänd från ovan. Att det är natt var inga som hellst problem, det blir vad man gör det till, det är upp till dig själv om du ska klara det eller inte. Dock vaknade jag kanske lite väl sent idag, runt ett någon gång, men vad gör det, jag ska jobba i natt igen.


Andrius coke collection




Vädret verkar vara på lite bättre humör idag, det är till och med så att solen kikar fram mellan alla dessa moln. Undra när vi senst hade en riktig soldag egentligen? De senste två veckorna har i alla fall inte bjudit på en enda sådan. Och jag som kunde suttit på stranden i Nice och njutit av rivierans prak just nu om jag bara ville. Men nu är man här, och jag är inte ett dugg missnöjd med mitt beslut.

Funderar på vad kommande helg bär i sitt sköte, kan det vara någon fest någon stans som är värd att dricka sig onykter på? Jag har ju varit jätte nyttig nu det sista, sås nart får även jag dra till det kanske? Ska faktiskt låna mammas eller Tommies cykel nu och cylka till Boströms och köpa potatis, jag tänkte fixa lite fiskbullar till middag!



Camilla, Pamela och jag, innan de skulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0