Snabbgenomgång

2008 Var ett bra år, jag orkar inte lista månad för månad, men jag kan försöka komma ihåg några av de bästa eller lättats ihågkomma stunder här och nu!

Vi flyttade in i huset igen i januari, kartongerna åkte fram och katterna lekte i dem hela tiden. Nu bodde jag, Gabriel och Andrius ihop igen. I februari började vi tapetsera om och fixa till sovrummet, och jisses vad glad jag är för det, nu är det fint, innan var det... blått. Minst sagt. Under några månader på våren jobbade jag på preem som ligger strax innan Älvängen, mer i Alvhem. Jag jobbade även en sväng på "Edets värdshus", mer kännt som Rasta. Inget av de ställena passade mig och jag sa upp mig på båda två.

Sebbe fyllde ett på sommaren, ganska roligt att följa två av ens närmastes barn. Jag var hemma hos dem ideg, han är så himmla go den lille killen, till och med söt när han är arg! Det hanns med några turer till diverse sjöar med dem. Jag var även med Linda och Tove och badade en hel del. Mamma bröt foten vid midsommar och var gipsad hela sommaren nästan, det var ingen rolig historia! men vi tog oss ut till husvagnen så ofta man kunde.

På hösten hade vi den obligatoriska halloweenfesten, hemma. Den var skitbra, och alla hade skoj. Dagen efter blev det städa vill jag lova! det har även hunnits med två turer för mig till Frankrike nu på hösten, eftersom Gabriel flyttade dit.

Det var väl det jag kan komma på nu bara så där.. Är trött så mer blev det inte!

Kommentarer
Postat av: J

precis. jag gör bilden svartvit och sedan målar jag fram original färgerna där jag vill dom. Det är skitsvårt att få det jämt vill jag lova.

2009-01-06 @ 23:11:45
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0