Så duktig jag kan vara då!

I brist på solsken kastade jag mig in till Nöjesbutiken idag för att pressa lite solarie. Vad fick jag för mina sextio kronor jag la i då? Inte mycket vill jag lova, rören lär sjunga på sista refrängen där! För hoppningsvis kanske lite färg visar sig i morgon, just nu är stanken av grillad hud ända tecknet på att jag har solat.

Åt middag hos mammsen idag, köttfärssoppa som jag älskar! Jag var så duktig att jag han hämta in ved och salta gårdsplanenen innan jag gav mig av, så nu är jag nästan lite stolt. Har dessutom bestämt mig för att städa rejäl här hemma idag, ska börja nnu genast till och med. Vi får väl se hur det går. Väntar febrilt på att Gabriel ska höra av sig om lägenheterna han tittar på idag...!

À bientôt!

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Gullig kommentar..

Menar du om jag och emanuela går i samma skola? för det gör vi... och. TACK :D Du ÄR SNYGG!

2009-01-19 @ 20:47:18
URL: http://dayream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0