Onsdag

Att det kan finnas så lite bra på teven på en och samma kväll? Men nu äntligen är NCIS på 3:an. Jag var så desperat förut att jag kollade på webbtv på kanalfem.se, jag kollade på roomservice.

Jag, Pamela och hennes gammla jobbarkompis Geten åkte till våran kusin Annelie i Kungälv tidigare idag för att hämta en säng och en byrå åt mamma. Det var en rolig liten tripp och jag kan väl avslöja att ingen av oss tre var särskilt bekanta med spännband sedan tidigare, så den delen tog sin tid vill jag lova. Nu har Pamela satt ihop sängen och i morgon ska jag hem till mamma och äta frukost med henne igen, och vänta på att skänken hon beställt kommer. Det kommer bli så fint i lägenheten när allt är klart!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: J

nej det är sannerligen inte många som gör nu för tiden. vi har dock pratat om att köpa en för vi har båda många filmer ifrån när vi var små.



fast inspelningen jag pratade om med mig och emma är faktiskt inspelad på ett kassettband :P

2009-01-08 @ 00:11:59
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0