Matprat

När ska jag få ändan ur vagnen och göra något åt de där kilona jag vill bli av med? Jo, svaret är igår. Igår åt jag köttfärssoppa till middag (frukost om man tänker på att jag vaknade bara en timme innan). Till kvällsmat (middag blir ju då detta, eller?) blev det smörgås, men ett såntdär bröd där de stoppat i alla dess möjliga sorters frön. Te fick ackompanjera. Idag började det ganska illa, jag och Linda tog oss till Boströms café i sällskap med Tove. Jag tog en bit prinsesstårta... Det var min frukost det! Men jag tänker som så att ska jag lägga ut dyra pengar så vill ajg göra det på något jag verkligen älskar. Jag var faktiskt så ståndaktig att jag hoppade över colan i alla fall, det krävs mycket av mig för att göra det. 

Till middag blev det köttfärssoppa idag igen, hemmagjord av mig själv då, igår var det mammas. Samtifigt som jag fixade min soppa gjorde jag köttfärssås inför morgondagen. Nu ikväll ska jag äta lite smörgås igen, ett nyttigt bröd. Man ska ju kunna gå ner och fortfarande äta gott hoppas jag.. Jag kan ju köra på cambrigdge pulver igen, det fungerar ju verkligen. Men jag är inte tillräkligt motiverad just nu känner jag.

Nej nu varv det något jätte intressant på teve, så jag återkommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0