Helg resume

Igår var vi hemma hos mamma och åt middag med la familia plus moms så att säga. Det var trevligt och maten var jättegod, smördegsbakad fläskfilé med mögelost fyllning och fläskfilé med bacon&pesto fyllning till potatisgratäng serverades. Sedan satte vi oss i varadgsrummet och mest umgicks hela kvällen. Det blev diverse sorters alkohol och en och annan blev lite på pickalurven så att säga, själv var jag nykter. Jag drack i fredags och tyckte att jag gjort mitt för helgen

Senare på kvällen höjdes musiken lite och grannen hörde detta, så han kom över. För att umgås alltså, grannen är allas våran David, även känd som Neger eller Bruno. Med honom följde Markus och Marlené. 

Det var väldigt mysigt hela dagen igår, och idag vaknade vi närmare två. Vi har hunnit titta lite på huset Mathias gör i ordning ihop med lite kompisar, och nu har jag precis duschat. hemma, i varmvatten, det känns som en extrem lyx, och jag njuter av varedna lite droppe! Jag ska aldrig mer ta varmvatten förgivet. Åtminstonde försöka. Nu ska vi ge oss av hem till Linda Schwarzlmüller (jag garanterar ingen rättstavning där!) tillsammans med Mathias för att umgås lite. ska bli kul att se Linda, jag har inte sett henne på säkert tre månader, och hon är minst sagt höggravid nu, hon ska ha den 16:e denna månaden. bruno och Christine ska ha den 28:e som kommer nu. Linda och Dennis ska snart på första ultraljudet så där är inget datum sagt alla ännu. Det är många barn på G nu, undra vem som blir här näst? En sak är säker i alla fall. Det är inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0