Ändringar

Nu har jag ändrat lite på den där listan jag fyllde i, det behövdes änna. Jag hade snott den av Jennie, och på en och annan fråga var hennes svar kvar tydligen. Jag bor bland annat inte i Lilla Edet, och om jag vill sova i samma säng som någon är det ju Gabriel och inte Viktor! Tänk så tokigt det kan bli! På en annan sån lista var en fråga om jag försökt ta mitt liv det senaste året, jag missade att ändra på den så det stod att, ja, det hade jag, men det har jag verkligen inte gjort! En människa som är frisk i själen försöker inte ta sitt liv, och jag är då sannerligen frisk! Jag älskar ju livet!

Usch, somnade på soffan i natt. Med flit. Ville inte gå in och lägga mig i en stor och tom säng när jag kunde trängas på soffan med Svea och Tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0