Sjukt

Kollade på efterlyst nu i kväll, och måste säga att tanken på att vissa människor är som de är, äcklar mig. Alla får vara hur de själv vill, ja visst. Det ger mig inte mindre rätt att tycka vad jag vill om dem, och om människor som gör sådant som i repotaget i Efterlyst tycker jag inga höga tankar, jag tycker inte de förtjänar att få finnas bland oss som inte är sådana, de utgör ju faktiskt en fara för samhället. Kalla  mig trångsynt eller vad ni vill, men om ni hade en dotter, syster eller vän som mördats på samma sätt som tjejen i repotaget hade nog ni varit lika dömmande som jag är. Jag kan inte ens tänka mig hur hennes nära och kära mår.

Efterlyst

Kommentarer
Postat av: anna-KArin

Hey :D

Jag markerade bara irisen och målade med "färgersättningspenna" eller "color replacent tool" som jag tror den heter på engelska... Så valde jag färg och målade på. Ögon vitan blekta jag, för att få den där dockkänslan (barbie fyller ju 0 idag^^) Sen markerade jag pupillen och gjorde den helt svart och la till en liten "gnista" ;D jätte lätt :D

2009-02-05 @ 10:19:12
URL: http://dayream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0