Jag har en nybesiktigad pärla

Idag var jag och besiktigade bilen i Trollhättan, och det gick väl helt okej antar jag att man kan säga. Jag måste byta ett bromsrör, mer än så var det inte, och det kunde ju faktiskt ha varit mycket värre! Man ska se det från den ljusa sidan helt enkelt. Efter besiktningen åkte jag och Linda ut till Överby en sväng, sedan bar det av hemmåt. Jag bytte kläder och sedan tog vi en promenad i snön som fortfarande föll från den gråa himlen.

När jag kom hem frös jag som en hund, och sitter nu här med lite mag-ont. Hoppas det ger sig! I morgon ska jag på massage, jag fick ett presentkort på sådant av Gabriel i Lördags. Jag har haft ont i ryggen ganska mycket nu det sista, det är säkert för att jag sitter här och tjajatr med honom över datorn på kvällarna. Kan ju inte vara så bra för ryggen precis. Jag fick ett presentkort som var på samma summa som en helkroppsmassage, men jag tror jag ska dela upp det i stället på två omgångar ryggmassage, så man blir av mer värken. Nu ska jga fortsätta kolla på friends, det hade verkligen behövts en storstädning här vilket jag hade planerat idag, men min kropp säger nej. Jag som aldrig fryser nästan sitter i tjocka strumpbyxor med vanliga byxor utanpå, en t-shirt, en tunn-tröja, en college-tröja, min tjocka morgonrock och en fleece filt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0