En sådan härlig dag att vakna upp till!

Att vakna upp och blickaut och inse att åkrar och skog är täckta av snö är något jag verkligen älskar! När jag sneglade ut genom fönstret när jag vaknat idag så var det kritvitt ute, alldeles frostigt och fint! Det är helt underbart! Jag hoppas det kommer mera snö nu och att den håller i sig till den dag jag åker till Frankrike, men just den dagen får gärna alltihop försvinna, för annars blir det så ledsamt att åka!

Igår var jag och Anna barnvakter åt Sebbe en sväng, han är så go! Verkligen ett litet charmtroll, ett vilt sådant, Vi tog en promenad med vagnen in till Edet, sedan stannade jag med Jonna, Sebbe och Adam tills jag skulle åka och jobba. Jag la mig otroligt tidigt i natt, redan klockan 01 ungefär! Så att hoppa upp vid nio idag var inga som hellst problem.

Nu ska jag åka till Jonna igen tror jag, hon ringde och var uttråkad där uppe i skogen. Njuta lite av det alldeles underbara, fantastiska vädret! Jag kanske borde bott i Norrland... Denna dagen kommer bli härlig, det känner jag i hela kroppen, ändå är det fredagen den tretontonde. Jag är inte så skrockig av mig så det är nog inget med det.



Underbara Sebbe i förrgår, hans mamma är fotografen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0