Dejting

Sitter här och kollar på Sex And The City med en kopp te som jag laddat med extra mycket honung i hopp om att få bukt på halsontet. Jag har tänkt lite på en sak, i amerikanska serier dejtar folk väldigt ofta mer än en person åt gången. Det är inte förens de verkligen har ett officiellt förhållande som de håller sig till att bara "träffa" en person. Det tycker jag är ganska förnuftigt egentligen. Varför inte hålla fler dörrar öppna tills man verkligen vet att man hittat nån bra att släppa in och stänga dörren om menar jag? här i sverige är vi väldigt konservativa när det gäller sådant tycker jag. Så fort man har haft en så kallad dejt, så får man inte dejta någon annan samtidigt, för då blir det livat!

Tur att man har sitt på det torra på kill-fronten! I dag hade kylplattan till datorn kommit till Gabriel, han var jätte glad över att få post. Så glad att han ringde och väckte mig för att säga tack. Förvisso var klockan ett på dagen, men sov gjorde jag allt. Jag jobbade i natt, och det var skönt att få komma ut lite igen! Jag fruktade inför natten i flera dagar, kanske delvis för att jag varit ganska krasslig ett par dagar, men det var i onödan. Jag trodde det skulle vara pest att jobba, men det var som sagt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0