Äntligen snö!

Snö! Snö! Snö! I dag när jag blev väckt av mobieln var det alldeles vitt utanför och snön föll sakta ner mot backen. Jag blev helt överlycklig! Det finns ingen bättre tystnad än den som infinner sig när snön faller, för det är verkligen tystnad.

Jag och Linda åkte tillsammans med Tove upp till Trollhättan och köpte en ny mobil till Linda, efter det begav vi oss mot deras hem och ut i snön tillsammans med hundarna. Det blev en del snöbollar och lite pulkadragande, lyckost Tove som satt i pulkan! Sedan åkte vi tre lite fyrhjuling. Jag passade på att ta en del bilder, men glömde kameran hemma hos mamma nu i kväll, så jag kan lägga in en bild eller två i morgon kanske.

Mikaela och Ronja var och hälsade på i eftermiddags, roligt att se det lilla busfröt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0