Huset

Nu ska jag strax åka ner tyill mitt förra hem i Västerlanda, huset som Gabriel äger. Sist jag var där såg det ut som en svinstia, minst sagt. Det var en familj som hyrde av oss, och varje gång jag var där såg det verkligen hemskt ut. använda blöjor, disk, skräp, leksaker, saker, you name it, över allt både på insidan och utsidan av huset. En sak är säker i alla fall, de som bodde där är INTE noga med att ha det rent runt omkring sig. Tjejen gick hemma hela dagarna, så man akn ju knappast påstå att det var tidsbrist som gjorde att det var så äckligt där. Hon var mamma ledig nämligen. Men men. Nu är det tomt. Ska bli spännande att se om de lämnade kvar allt som är vårat, så de inte tog med sig något. Vi får se. Killen är ju i alla fall en schysst kille så vi får hoppas på det bästa. Kan ju bara hoppas att vi får in sista hyran av dem snart. Om det någonsin händer.

Kommer nog kännas konstigt att komma ner till huset när det är helt tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0