Foton från partaj i Monaco

Det har varit så mycket på G det sista att man bara låtit allt med vad internet heter falla i glömska! Tillgången till internet här nere i Nice är oändlig även om man inte har internet hemma, men jag har varken haft tid eller ork att ta mig till något wifi ställe.


Gabriel äter risgrynsgröt på Slammers och för honom är lyckan total!



Hela jag bubblar inuti vid tanken på allt spännande som är på gång i mitt liv! Snart ska man en sväng till Svedala och träffa alla nära och kära där, kommer säkert stöta på ett och annat pucko också men det är man ju van vid om man bor i Lilla Edet. Efter det är man tillbaka i Nice, kommer flänga mellan Nice och Monaco skulle jag tro. Mysa med Gabbegubben, han är ledig från att jag kommer tillbaka tills jag åker igen!



De två charmtrollen Gabriel och Bobbey har förfriskat sig med öl, glögg och svensk julmat!


Åker igen ja. Till Zürich. Ska bli så spännande! Fast när man väl landat där är resan inte slut, ska vidare till St Moritz för att möta upp familjen LK där. De har ett hus, eller stuga eller gud vet vad där. Det ska tydligen vara alpernas motsvarighet till Monaco.

Så till bilderna från julbordet på Slammer... Kvalitén suger, men det var en kompaktkamera som inte ville vara med riktigt, så det får ni tåla!


Gabriel njuter av den svenska julmaten. Köttbullarna var en favorit hos alla, och man fick hålla hårt i dem för att de inte skulle bli stulna av de som valt att inte köpa mat!


Si, Bobbey och Emma


Moa och snubben jag aldrig minns vad han heter (britt tror jag i alla fall att han är)


Kocken Jimmy från Skottland och stewardessen Sasha från Kanada


Luciatåg


Guy, Sasha och Tom


Gabbe och Tom, två föredetta Siras deckies.


En lagom full Pernilla fotar en lagom full Gabriel vid Place de Garibaldi, Nice. Fotot blir lagom suddigt.

Kommentarer
Postat av: Kristen Stewart Crew

vad roligt ;d

2009-12-02 @ 19:19:13
URL: http://kristenjaymesstewart.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Vad full Gabriel ser ut att vara! ;) hehe ses snart ! =D

2009-12-03 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0