Bla bla bla

Typiskt att man glömmer väskan med kameran och plånboken i den, i Lindas bil! Vi var hos Jonna en sväng förut och sa grattis till henne. Vi pratade även om den kommande helgen, då det festast skall! Jonna har fest på lördag hemma hos sig, och på fredag blir det utgång i Trollhättan som det ser ut nu. Förhoppningsvis med ett gött gäng. I morgon ska jag till Trollhättan och träffa Tiger och hennes blivande ägare, familjen som har henne just nu. Min lilla pisse ska få ett nytt hem. Eller ja, hon bor ju där redan, men jag ska skriva över ägandeskapet på henne i morgon. Kanske dags att avsluta försäkringen jag har på henne då också! Hoppas bara verkligen att de tänker låta henne vara en ute/inne katt. Annat vore hemskt! blir lite shopping med Pamela också innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0