Vinter i Augusti

Igår när vi var påväg till Trollhättan och var i höjd med Åkerström fick vi oss en smärre chock. Strax efter en kurva var hela vägen full med nedfallna löv, och vi kunde inte riktigt förstå vad som stod på.





 Men efter bara några meter insåg vi att det haglat, med besked. I vissa delar av Trollhättan ahde det kommit flera decimeter med hagel. Oturligt nog hade jag inte min kära Nikon med, utan fick tillgodohålla mig med mobilen.









Bilderna är tagna från bilen, i farten, med en taskig mobil kamera, därav den usla kvaliten. Vi stannade till lite snabbt, då han jag få till mig en näve hagel, dock var hagelkornen som låg längre från bilen ännu större!

Kommentarer
Postat av: J

Tack Tack. Hoppas med att jag klara det :) Inom 2 månaders perioden i alla fall, allra helst redan nu vid första tillfället :)



Mja, det är inte lättare att bli av med körkortet under prövotiden än annars om man inte har prövotid. det är bara ett ryckte. utan bara att det gäller andra regler om man blir av med körkortet under denna tiden.

2009-08-14 @ 16:32:50
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0