Viasat försöker första luras, sedan är servicen skit!

Sitter just nu med luren i ena örat och försöker nå den amrikanska ambassaden i Stockholm. lättare sag än gjort. Vi får väl se om jag kommer fram idag, annars, om någon som läser här vet lite om hur man skaffar visum till Usa, kan du ju gärna höra av dig! Jag har bara några lätta frågor, men de svarar inte på mailet jag skickat, och de har inte ens kösystem för telefonerna, utan kopplar bara bort mig efter en stund. Suck.

Fick i alla fall rint Viasat idag och frågade dem vad fan de håller på med. Även där snackar vi dålig service. De har skickat otaliga fakturor med summor som inte stämmer till mig nu. Igår fick jag en påminnelse, på en räkning jag inte fått. Kul! Dessutom var det en avgift på parabolkorts hyra, på drygt 350:- som var avsett fram till Januari 2010. Konstigt, för jag har sagt upp abbonemanget två gånger redan, och det skulle vara helt avslutat nu i slutet på augusti. Men tjejen vi pratade med när vi sa upp abbonemanget var väldigt otrevlig, eftersom vi påstod att det hon sa inte stämde, så hon kanske jävlades genom att bara säga att hon avslutat det, utan att egentligen göra det?! Vem vet! Hur som hellst så såg killen jag pratade med idag, till att det verkligen är uppsagt från och med slutet på augusti nu, jag fick till coh med en bekräftelse till mobilen.

Det värsta är väl inte att viasat haft dålig service, det värsta är att de verkligen försökt blåa oss gång på gång, och under tre års tid har det bara krånglat. Nästa gång man tecknar något tv avtal kommer jag göra allt för att undvika viasat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0