Duktig!

Tänk vad hurtig man kan vara ibland! jag började dagen med att cykla hem till Linda, för att vi skulle gå ut på promenad. Det blev den sedvanliga Åbyrundan med hundar och ett barn. Nu har amn gått där så många gånger att det inte alls verkar långt, men idag var jag lite mör, att cykla hem till linda tar lite på benen, det är mycket uppför! Tur att det blir mycket nedför på hemvägen då.


På tal om nyttigheter, vad sägs om denna?


jag fixade middagen här hemma idag, spagetti med köttfärssås, inte fy skam! sedan cyklade jag hem till Amanda, var där, cyklade hem igen och kollade i skafferiet, cyklade till Edet och köpte lite bak-saker och satte igång med en surdegskaka som jag jobbat länge på nu. medans den stod i ugnen gick jag "brorundan-light" (gick inte genom edet utan bara mellan broarna). Just det, jag och Amanda tog oss en sväng till fots också.

Detta inneebär att jag cyklat lite mer än 12 kilometer idag, och gått 10,7 kilometer. Inte fy skam om jag får säga det själv! Dock kände jag att det började värka lite fram i smalbenen, så jag kanske får tagga ner lite, så man inte drar på sig en benhinneinflammation eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0