Har du en blogg jag läst?

Tänk att här sitter jag en fredag klockan två på natten (alltså numera lördag)! Jag måste medge att det känns rätt skönt att inte ha varit out and about i kväll, utan bara ha suttit här och laddat inför morgondagen. Eller ja, bara och bara kan man väl inte säga kanske. Jag har ätit tacos med Camilla och Vaide ikväll, tänk vilka dolda talanger han verka ha, Vaide! Lite lustigt, för när jag ringde Camilla runt sextiden sa hon att hon tänkt ha maten klart tills Vaide kom hem, men så följde hon med mig och Pamela till Torp, och istället stod maten på bordet när hon steg innanför dörren!



Tove idag, Lilla Edet "centrum"



Och så träffade jag ju Jonna en snabbis igen, körde henne en sväng. Var hos henne med Linda, Tove och Alice tidigare på dagen. Sebbe och Tove röjde runt så som barn gör bäst, och när jag och Linda smet ut med genom ytterdörren såg hela lägenheten ut att ha drabbats av en tornado!



Detta skulle jag tro kallas tandem-kissa!
Får hålla till godo med kass mobilkamera ibland.



När jag var hemma hos Camilla förut förundrades jag över hur många bloggar hon kände till. Många tillhörde folk jag umgås med ibland, eller har umgåtts med tidigare. Av alla de människor jag träffat i verkliga livet har jag bara läst dessa bloggar: Anna karin (jag är beroende, bara av denna blogg, ingen annan), mizztang (kul tjej, ganska olik mig men alltid vart schysst när man träffat henne), jencie (en vän i de tidigare tonåren, haft mycket kul ihop back in the days), nilima (också en vän ett tag i de tidigaste tonåren), huddleformation (känt sen jag var 6 år, dock alltid haft en skör relation), krizzy (hur lärde vi egentligen känna varndra???), Calandivaa (trevlig tjej som våran katt verkar digga då han ofta invaderar hennes balkong, bor vägg i vägg)  sedan kan jag inte komma på någon mer just nu faktiskt. Undra om det finns någon där ute i cyberspace som man kanske missat, som rentav kanske bloggar om mig ibland?!

Nej, nu ska jag krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0