I snabba drag

Orka sitta här och skriva när man har så mycket roligare saker för sig! Men jag kan ge en sanbb genomgång.

igår var jag med Jonna och Sebbe hela förmiddagen, var ganska trött i biollen efter att ha rännt runt med en 2åring och en höggravid på Torp vill jag lova. Ganska snart efter att ha lämnat av dem hemma hos Roger och Antia åkte jag till Tessan för att planera våran lilla road trip. Det kommer plöjas en hel del mil, vi ska först till Falun  och sedan Stockholm. ett litet avbrott i vardagen akn man säga. Jag, Therese, polon, musik och många många mils asfalt. ur som hellst så var jag hos Tess från tidig eftermiddag intill sent på natten. Vi gjorde allt och ingenting, pratade om allt mellan himmel och jord och filosoferade en hel del. Det är skönt att ha en vän som är helt utanför allt det som sker här hemma vill jag lova.

Idag har jag hunnit med en sedvanlig promenad med Linda och medföljande hundar, barnen var hemma. Vi traskade länge och väl genom skog och mark, och mina tassar var ganska blöta när jag kom hem. Ja, väl hemkommen var det middag á la potatisgratäng och fläskfilé med kantarellsås som väntade, och allt utom kantarellerna var delikat. Jag hatar svamp.

Nu har alla dragit sig tillbaka, vi blev ett gäng här tillsist, det var mamma, Bernt, Pamela, Nisse, Camilla, Vaide, Tommie, Ronja, Jag och Andrius. trevligt var det, och imorgon är det Liseberg som ggäller för min, Andrius, Pamelas och Nisses del.

orkar inte lägga upp en annars obligatorisk bild idag. Nattinatt

Kommentarer
Postat av: J

Då lär du träffa på mina släktingar. Hela högen ska dit idag :) Men du känner väl igen min mormor och morfar så du lär väl märka om du ser dom :)=

2009-08-22 @ 09:41:22
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0