Party

Att påstå att jag mår oförtjänt bra idag är ingen överdrift, ty jag var minst sagt tok-tankad igår. Att jag ens hittade hem ser jag som ett under, jag har dessutom på något vänster lyckats ladda på mobilen över internet (kan ha varit med kontokortet kanske, men jag tror mest på internet). Hade det inte varit för att jag hittade ett "du har nu laddat på mobilen" sms i inkorgen idag hade jag inte haft den blekaste aning om detta. Men jag vet att jag ringde Gabriel och pratade med honom när jag låg i sängen. Jag vaknade förresten upp fullt påklädd.



Tompa e på G!



Jag fick just precis även veta att Tommie var vaken när jag intog lägenheten, och jag hade pratat med honom. Detta har jag inget som hellst minne av, men jag hade gafflat på om en jätte söt hund jag hade sett. Lite underligt, för jag minns inte att jag sett någon speciell hund? Inte heller någon speciell spindel, men det sa jag till honom. Spindeln skulle ha varit runt en decimeter i diameter dessutom, så jag borde ju minnas den om det nu varit så att jag sett en sådan. Min storleksuppfattningsförmåga kan inte ha varit på topp!


Vad diggar ni hans överdimensionerade taklampa?


Det blev en stor fest hos Andrius, jag minns att det var väldigt mcyket folk frammåt slutet. Naturligtvis blev det bråk, och det var de gamla vanliga som var inblandade. Förvånad? Nehe inte? Andrius har av olika skäl tre hörnsoffor hemma hos sig, och dessa tre fick plats i hans vardagsrum, så ni kan ju tänka er vilket partyrum det blev! Ingen behövde stå precis!




Vad händer bakom den burken tro?



Jag vaknade runt nio och var pigg som en mört. Jag hällde i mig en rejäl kanna med vatten, sedan var det bara att få i sig lite frukost, duscha och ta en långpromenad längs älven och genom Edet med Linda och vovarna! Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska kunna få lite mera sömn, jag ska ju jobba i natt.



Nyktert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0