Yet another day

Nyvaken så här sent på dagen? Japp. That's me. Vaknade dessutom inte ens av klockan, utan av att Gabbe ringde min mobil. Kännde jag mig pigg då nu när jag vaknade så här sent kanske man undrar? Nej. Inte ett dugg. Men vi gick och la oss runt tre i natt, det kanske har en inverkan. Vi såg på Seven Pounds med Will Smiths, vilket var en av de absolut segaste filmer jag någonsin sett. Storyn var fin och bra och så där, men det var helt klart "somna varning" över hela filmen. Det är dessutom inte förens de sista femton minutrarna som det går upp för en hur allt hänger ihop. Jag måste säga att av de filmer jag sett med Will det senste så är det bara "The persuit of happiness" som får bra betyg.

Undra vad som sker ikväll??? Utgång någonstanns kanske? Alan skulle i alla fall till Antibes sa Gabriel, Ruben bor där för tillfället så de skulle ut och röja där. De andra stannar säkert i Monaco. Vi får se vad som händer och fötter. Kommer ju en helgdag i morgon också! Gabriel jobbar dessutom fortfarande helg.


Här vaknade jag nyss upp... Nya gardiner och nya sängkläder, japp, japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0