Victoria Silvstedt är min idol

Har jag nämnt att gabriel är helt säker på att hans såg Victoria Silvstedt i Monaco för ett litet tagsedan? Jag tror minsan att jag glömt det. Min första reaktion var att säga till honom att han måste be om hennes autograf åt mig om han skulle se henne igen, ja vet, töntigt! men jag diggar henne, hon är verkligen häftig! Hon verkar vara en otroligt intelligent tjej!

Så såg han Aston Kutcher för ett tagsedan också. Inte alls lika intressant. Det är ganska kändistätt här nere i krokarna, och snart är ju dessutom filmfestivalen i Cannes, då kommer alla som är något hit.




Och så ska jag svara på en fråga jag fick:

Suvi om Flytta in och flytta ut: Har du inte vart nöjd med den nuvarande?

Jodå, det har vi allt, men det känns så himmla mycket bättre att hyra ut till någon som är hemma även under veckodagarna. Innan stod huset tomt väldigt ofta, vilket alla i Edet vet om, tänk vilken rånrisk det är! Och vi har ju fortfarande våran 42" tv och lite andra saker som man inte vill bli av med, i huset. Fast de ska flytta nu när Andrius flyttar ändå! Sedan känns det kul att hyra ut till en barnfamilj, att trädgården kommer till nytta! Tänk vad kul för en liten 5åring och en 1åring att flytta från lägenhet till hus!

Sedan så ska M fixa i ordning i huset lite också, det är ju jätte bra för oss att ha en hyresgäst som själv renoverar! Vi ska betala materialet så får de välja tapeter och sådant själva och göra som de vill! Super skönt att vi slipper undan lite renoveringsarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0