Nytto dag

Första dagen med Kyle avslutad! Och det gick strålande, han grät inte ens en enda gång, och ingen bajsblöja blev det heller. Han grät inte ens när vi blev lämnade ensamma av hans mamma och bröder. Jag trivs verkligen jätte bra med Camilla, hon verkar vara en väldigt lätt person. Denna sommaren kommer nog bli bra känner jag på mig. I alla fall om den blir som den ser ut att bli just nu.

Jag har kontakt med en familj till som vill ha barnpassning bara några få timmar per gång, runt fyra dagar i veckan. Men där har jag ingen aning om hur det blir, om de väljer mig eller inte. Återstår helt att se.

Idag blev det en sen lunch, och jag var nog så hungrig vill jag lova! Jag hade bara ätit frukost dessförinnan, en tallrik flingor, och det var strax efter sju i morse. Inget bra sätt att försöka gå ner i vikt på, hälsomässigt. Det är bättre att äta lite men oftare än att vänta runt sju-åtta timmar mellan måltiderna. Dock har jag bestämt mig för att börja motionera mera, och när det gäller motion har jag fått en bra dos av den varan idag. Jag gick nämlig hem från Camilla och pojkarna, det är både långt och mycket uppförsbackar. Jag funderar även på att vara så himmla duktigt att jag går ner och möter Gabriel när han kommer med tåget sedan.

Lunchen bestod av en kycklingfilé (färsk, mumsigt!) och en ruccolasallad med fetaost, tomat och gurka. Det är vad jag kallar nyttigt!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det var bra tips :D jag visste inte allt :D hihi :D Ska kika in där imorgon då :D

2009-04-21 @ 16:10:42
URL: http://dayream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0