Magic mushrooms

Idag blev det pasta med köttbullar till middag, och lat som jag var gjorde jag sås utan en såndär färdig burk, ni vet som Dolmio typ. Nackdelen var att det var svamp i den. Champinjoner. Jag hatar svamp, verkligen avskyr! Jag får kväljningar om jag känner att jag tuggar på en svamp, och jag skojar inte, så är det. Ganska löjligt, men, ja. Det är inte så att jag ogillar smaken av svamp, inte alls. Det är konsistensen. Så där satt jag och petade bort varenda liten svampbit jag hittade.

Något jag la i frivilligt är zuccini. Det är en nyvunnen kärlek som jag upptäckt efter min flytt hit. Om man tillagar den på rätt sätt.



Min nya kärlek! Bilden lånade jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0