Långpromenad som heter duga!

Nu har man varit ute på en långpromenad, minst sagt. Jag gick hemmifrån strax efter tol, kanske halv ett, och kom tillbaka runt fyra. Jag gick ända till Hotel Negresco, ja till och med längre. Det säger väl egentligen ingenting för den som inte varit i Nice, men har man varit i Nice ska man veta vart Negresco ligger.

Jag gick på Promenad des Anglais ända tills jag bestämde mig för att vända, då gav jag mig ner på stranden, av den anledning att det ger bättre träning att gå på en starnd än plan asfalt. Det är redan mycket folk på stränderna här, så jag undrar hur det komme rbli när sommaren kommer igånr på riktigt. Fransmännen klassar ju inte ens detta som varmt!

Bilder kommer det senare, nu ska jag hoppa in i ducshen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0