It's a beautiful day

God morgon världen! Eller nja, god middag är det väl egentligen, men jag vaknade för inte allt så länge sedan. Jag tror det är min förkylning som gör mig lite tröttare än vanligt. Fast det känns som om den är påväg att ge upp!  Det känndes konstigt att vakna i ett tomt hus. Ingen Gabriel, ingen Glen och ingen Selah. Nu har man ganska gott om space igen, för Glen är ju inte heller här just nu, han trillar nog in någon dag i nästa vecka. Selah är framme i Nya Zeeland i kväll, hennes flights skulle ta lite över 24 timmar.

Nu ska jag gå ut och njuta av solen som skiner, får hoppas det är lika varmt som det ser ut att vara!

It's a beautiful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0