Grilldax på rivieran

Så har ännu en dag passerat och man har allt lyckats få lite färg! Det har varit stålande sol hela dagen och härliga 23c (i skuggan alltså). Jag tog mig en riktig långpromenad i förmiddags, upp till naturreservatet här i närheten. Och upp var det verkligen, hela vägen dit! skänt på hemvägen med nerförsbacke vill jag lova!

Jag och Gabbe grillade nu i kväll, och till det gjorde vi en jätte god sallad på ruccola. Jag slängde i lite gurka, körsbärstomater och avocado.

I morgon är jag tyvär ledig igen :( Jag hade hoppats på att jobba, men Camillas svägerska är i landet och hälsar på, så hon tar hand om barnen till och med fredag. På lördag ska jag dit igen, och jag längtar! Efter det ska jag åka raka vägen hem, för vi ska grilla med gänget från båten. Förhoppningsvis blir det utgång efter det!


Jag har en väl dresserad pojkvän som dukar!


Så var det dags för middag (strax innan åtta men endå)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Ser riktigt mysigt ut =) får spara pengar nu så man kan komma å hälsa på =) katterna mår bra..igår när jag kom hem från jobbet låg mina vindruvor som jag hade i en skål på borde lite överallt..undra vem som gjort å det blev så;)

2009-04-22 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0