En dag utan mening

Om man skulle ta och knyta sig kanske? Jag har så tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till, det är säkert bara för att det är söndag kväll och jag önskar att Gabriel hade varit här hos mig just nu. Han är ju så nära, bara tjugo minuter bort! Jag har suttit vid datorn mer eller mindre hela dagen faktiskt, de största avbrotten var när jag duschade och när jag fixade midda. Det blev spagetti med tomatsås à la provencale och lite oliver till det. Inte ens min middag var spännande med andra ord. Jag har baljat i mig all cola som fanns i huset, så nu kommer jga troligen ge mig på fantan. Jag kännde att jag fick unna mig onyttigheter idag eftersom jag skulle vara ensam hela dagen, och eftersom jag drack igår, det hör ju till att frossa dagen efter!

Nej, nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av Outsiders på webbteven på kanal fem!

Kommentarer
Postat av: maria

svar: jorå, jag bor allt i thn fortfarande i min lilla 1'a! :) mor min bor inte långt härifrån och far-babar bor allt kvar i villan i hjärtum, så det är inte mycket som är oförändrat här inte! ;) och du har hamnat på rivieran ser jag, låter helt fantastiskt! :)

2009-04-13 @ 14:45:10
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0