Åter igen gryr dagen vid din bleka skuldra

Idag börjar man inte dagen med att sola som igår minsann, nej, idag blev det raka vägen in i ducshen. Sedan frukost. Nu? Sola. Nej förresten, jag måste fixa i ordning mitt yttre först, slänga på extra-fejset med mascara och hela kittet, jag ska ju till Monaco nu strax efter tolv hade jag tänkt! Och jag vill se presentabel ut, ja det vill jag!

Jag ska först säga hej till Gabriel och umgås med honom lite på hans lunchrast. Efter det ska jag bege mig till andra sidan hamnen, nästan precis mitt emot båten Gabbe jobbar på, för att möta en snubbe lite snabbt.

Efter det ska jag åter igen njuta av solen. Det kan jag ju i och försig göra påvägen till mina små äventyr också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0