Kortfattat

Har precis prata med Gabbe på msn i nästan en timme. Jag måste verkligen skaffa skype och ett headset, känns så mycket mer äkta genom telefonen. Att ringa till Monaco är inte ett alternativ, det är svindyrt. Förresten på tal om ingenting så måste jag köpa ett litet hus till våra katter, eller något liknande. De lägger sig i allt som är korgliknande, och nu har Tiger även börjat krypa ner i papperskassarna som står på golvet.

Idag har jag ätit en påse pulver, en banan, ett äpple, tre skivor wasa solruta sesam med makrillfilé i tomatsås och en med kalkonpålägg. Hoppas verkligenm att jag kan hålla någon slags diet nu.

jag ska jobba i natt, så jag orkar inte skriva mer. natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0