Sexappeal så det ryker om dem!

I natt precis som alla andra nätter bakom ratten i mmin gröna lilla bil lyssnade jag på SR Vaken på P3/P4. Programet är enligt mig det bästa i den svenska etern och jag följer det slaviskt när jag jobbar. Denna gången var det med Fredrik Ralstrand och Peter Sundberg som höll i trådarna. Mellan tre och fyra är det folket som smsar, mailar eller ringer in till programet och säger sitt angående ett för natten utvalt ämne. I natt kan man väl säga att det handlade lite om sexappeal och de pratade bland annat om olika "sexighetslistor". Jag bestämde mig således för att göra min egen och här kommer den:


1. Collin Farrell
2. Sean Patrick Flanery
3. Johnny Depp
4. Jason Statham
5. Wentworth Miller

Han är som allra sexigast när han ser sådär lagom ovårdad ut, hans ögon kan säkerligen försätta berg. Damn, lock at him!

Collin Farrell är den absolut sexigaste killen jag vet, det bara lyser sexappeal om hela honom. Hans irländska dialekt får mig att smälta, för visst finns det ingen sexigare brytning? Han är inte bara snygg, utan så där het nonchalant också, som när han står på röda mattan och tänder en cigg bara för att han känner för det, vilken annan kändis står och bolmar på röda mattan?


Har man sett The Boondock saints glömmer man aldrig denna mannen! Så jävla het!
Har man sett filmen The Boondock Saints så vet man vem Sean Patrick Flanery är. Han är sjukt sexig på alla sätt och vis, har man inte sett filmen än är det ett måste om inte annat så för att han är med i den.



En av extremt få killar som gör sig i såväl kort som långt hår!...
Den här mannen behöver väl egentligen inte en presentation, för den som inte vet vem Johnny Depp är, den har levt i en gråtta under hela 90 och 00 talet! Det är ytterst få killar som passar i lite längre hår, men han är en av dem som gör det!


Ännu en gudagåva till kvinnan
Jason Statham är ett inte lika välkänt namn, men de som har sett en film som han är med i kommer nog ihåg honom. Första gången jag la märke till honom var som "Bacon" i Lock Stock and two smoking barrels.



Alla vet vem han är tack vare serien Prison Break. Han är grym som skådis, men bäst av allt måste väl vara hans ögon? Den blicken kan nog få omkull vilken tjej som hellst!



När jag kollar igenom min lista drar jag slutsatsen att ögonen är det hetaste hos alla fem killarna. Och lustigt nog är alla lite mer eller mindre badboys till stilen, den som är minst badboy är väl Wentworth, men sen kom han också sist! Nej, nu ska jag gå och lägga mig och drömma om min lista! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0