Från Whitetrash till människa igen

När jag vaknade idag (ca 14:00) åkte jag hem till mamma och Tompa för att duscha, vårat varmvatten lyser fortfarande med sin frånvaro. Det var så jäkla underbart att få duscha, jag har sällan uppskattat lite varmvatten och schampo så mycket förut! Efteråt åkte jag hemoch tog på mig hyfsat anständiga kläder, innan hade jag Tompas väldigt gammla Frölunda tshirt och Gabriels ungefär lika gammla urtvättade joggingbyxor.

När min omvandlig från whitetrash till fullt fungerande människa var klar siktade jag på den lokala mataffären, Boströms. Två påsar chips, en 1,5 cola, ett paket rökt skinka och en färdigfiskgratäng. Sedan var der raka vägen hem, slänga i sig gratängen och raka vägen i soffan. Där däckade jag och vaknade strax efter tio. Nu är det Navy CIS som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0