Utslängd.

Jag är rasande! Argare än argast!! Här satt jag i godan ro vid datorn och grejade med internetbanken. Ser ur ögonvrån hur Svea kommer in i rummet, går raka vägen fram till väggen bredvid tvn. Riktar rumpan, och kissar. Kissar!!! Fattar ni! Den lilla skiten pissade på min vägg!!! Åååh om jag aldig velat döda henne förut (jo, när hon var ute och jökade med grannens alla katter hela tiden) så ville jag det nu. Jag gapade och skrek, hon fattade väl ingenting, men jag jagade henne och fick ett fast grepp om den fluffiga vita lilla nackpälsen när hon hamnade i en återvändsgränd under köksbordet. Jag bar med bestämda steg henne till brottsplatsen, tryckte hennes rosa lilla nos så nära pisset jag bara kunde och skällde på henne. Sedan var det bara att bära henne till ytterdörren och kasat ut ungen! Nu är hon där ute i kylan och sonar sitt brott, och jag tänker minsann inte släppa in henne på många timmar. Jag ska nog ge Tiger lite makrillfilé i tomatsås, så Svea känner lukten av det hon älskar när hon kommer in, och inser vad hon gått miste om.
Tiger gillar att ligga på toan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0